חדשות / 2014 / שברולט מציגה במאי מתחיל בטקס האוסקר

שברולט מציגה במאי מתחיל בטקס האוסקר

(28/02/2014)

הקולנוען מדרום קוריאה הוא הזוכה בתכנית הסרטים של שברולט ו-MOFILM

דטרויט – "יצירת מופת", סרט שהוגש על-ידי ג'וד צ'ון, יוצר סרטים עצמאי מדרום קוריאה, שודר במהלך טקס האוסקר שנערך ביום ראשון, ה-2 במרץ. סרטון הפרסומת גבר על 72 סרטונים שהוגשו על-ידי קולנוענים עצמאיים מרחבי העולם שהשתתפו בתכנית הסרטים של שברולט ו-MOFILM.

הסרטון, שאורכו 60 שניות, נוצר בעזרתם של יונהיי צ'ו וסוניונג וואנג, ומככבת בו השברולט קרוז 2014. הסרטון מספר את סיפורם של יוצרי סרטים צעירים המשתמשים בדמיון שלהם כדי להפיק סרט קצר בשם "מרדף מהיר". הוא עוקב אחרי הילדים במהלך הפקת הסרט, כולל תלבושות, איפור, עזרים, סאונד ואפקטים מיוחדים.

"ביקשנו מהקולנוענים לייצר סרט קצר החוגג רגעים קצרים אך משמעותיים בחיים שממחישים את כוחן של התקווה והאפשרויות", אומר טים מאהוני, מנהל השיווק העולמי של שברולט. "סיפור על יצירת סרט, שנוצר על ידי במאי מתחיל, מצליח להמחיש את דפוס החשיבה של "למצוא דרכים חדשות", ומתאים בצורה מושלמת לטקס האוסקר."

טקס האוסקר נצפה בשנה שעברה על ידי למעלה מ-40 מיליון צופים. הסרט "יצירת מופת" צולם בדרום קוריאה, בשדה פתוח ליד העיר הוואסונג.

"תקציב גדול עוזר כמובן, אבל הדמיון, היצירתיות והתשוקה הם הדברים שמביאים ליצירת סרטים", אמר צ'ון. "המותג שברולט מדבר על "מציאת דרכים חדשות", וזה מתאר בדיוק את תהליך הפקת הסרטים".

צ'ון, במאי עצמאי בראשית דרכו, מפיק סרטים עוד מבית הספר התיכון. זוהי התחרות השנייה בה הוא זוכה מאז שהתחיל לעבוד עם MOFILM, קהילה יצירתית עולמית, בשנת 2011.

שברולט הכריזה על תחרות יצירת הסרטים בחודש יוני שעבר, ועבדה בשיתוף עם MOFILM כדי להזמין הגשות מיוצרי הסרטים שלה ברחבי העולם. 24 מתוך ההגשות זכו לליווי של צוות ידוענים מומחים ואנשי מקצוע בולטים, וזאת בנוסף להשתתפות בתחרות שהובילה לשידור הסרט שלהם בטקס האוסקר. לגמר תחרות סרטי הפרסומת של שברולט, עלו 13 סרטים, שנבחרו מתוך 200 תסריטים ו-72 סרטים מ-37 מדינות.

בשנת 2012 השתמשו שברולט ו-MOFILM באותה שיטה של מיקור המונים כדי להפיק את סרטון הפרסומת הבלתי נשכח "הבוגר המאושר", ששודר במהלך הסופרבול ה-46.

המרדף המהיר

הבוגר המאושר

לוגו חברת פיתוח איידב