חדשות / 2014 / הסילברדו עובר 20 מיליון קילומטרים של מבחני עמידות

הסילברדו עובר 20 מיליון קילומטרים של מבחני עמידות

(24/10/2013)

דטרויט – כל אחד מדגמי הסילברדו המצוחצחים המוצגים בסוכנויות שברולט נהנה מ-20 מיליון קילומטרים של מבחני עמידות לפני שהלקוח הראשון מקבל את המפתחות.

מהחום המדברי הלוהט של יומה, אריזונה ועד לטמפרטורות מתחת לאפס שבקפוסקסינג, אונטריו והמבחנים המפרכים במתקני הבחינה של ג'נרל מוטורס במילפורד, מישיגן, עברו הטנדרים הגדולים החדשים מבחני עמידות על פני מרחק מצטבר של למעלה מ-6.5 מילון קילומטרים. בנוסף, צי של רכבי ניסוי צבר 13.5 מיליון קילומטרים של מבחנים בעולם האמיתי.

מבחני כשירות ועמידות הביאו את הטנדרים עד לקצה גבולות היכולת שלהם עוד לפני תחילת הייצור שלהם במפעלים בסילאו שבמקסיקו, פלינט במישיגן ופורט וויין באינדיאנה. ברבים מהמבחנים הללו הועמסו הטנדרים עד למשקל המרבי המאושר. למרות שמרבית הלקוחות אינם נוהגים באופן קבוע עם עומס מלא, מבחנים אלה מוודאים שהסילברדו מסוגל לעמוד אפילו בתנאים הקשים ביותר.

"כדי לבנות את החוזק שהלקוחות שלנו מצפים לו, ושהם סומכים שהטנדרים שלהם יספקו להם, דרוש תהליך של שכלול ובחינה", אמר פיליפ הובלר, מהנדס מערכות הרכב. "התפיסה שלנו לגבי דגמי 2014 של הטנדרים הייתה לשפר את מה שדורש שיפור ולא לגעת בדברים שכבר נחשבו ברמה עולמית".

הטנדרים הוכיחו את יכולותיהם בנסיעה על-גבי כבישים מרוצפים באבן בלגית גסה, בחציית שקתות מלאות חצץ המדמות מסלולי שטח, בעלייה וירידה בשיפועים של 30 אחוז ובנסיעה במהירויות גבוהות.

חדירת חול וחצץ היא אתגר לכל רכב שטח. מבחן שוקת החצץ מבטיח שהטנדרים אטומים בצורה שמסוגלת להגן על המסבים וחלקי מפתח של מערכת המתלים, ונסיעה בדרכים מאובקות מוודאת שכל האטמים מתפקדים כהלכה ושהאבק אינו פוגע במסבים או בחלקים נעים אחרים.

השיפורים העיקריים בעמידות לעומת הדור הקודם של הטנדר כוללים:

  • שלדה המיוצרת מפלדה בעלת חוזק גבוה שמבטיחה שהיא לא תיסדק, גם כשהיא עמוסה בעומס מלא.
  • בלמי דיסק חדשים בכל ארבעת הגלגלים עם דיסקות Duralife™ מציעים חיי שירות כמעט כפולים באורכם, יחד עם שינויים בכוונון הבלמים המשפרים את תחושת הדוושה ומעניקים ביצועי בלימה בטוחים יותר על כל סוגי המשטחים.
  • שכבת ציפוי נגד אבנים ניתזות בחלק התחתון של המרכב לקבלת הגנה נוספת מאבנים או חצץ.
לוגו חברת פיתוח איידב