תמונה ראשית מפרט טכני

כתבו עלינו

18.6 YNET

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4531385,00.html

"מציע הנדסת אנוש טובה עם מתגים גדולים ונוחים, שימושיות טובה עם הרבה תאי אחסון ומערכת המולטימדיה החדשה, נוחה לתפעול"

"המרווח לשבעה מצויין"

"היכולת הדינמית של האורלנדו טובה מאד, ומגובה בהיגוי מדויק"

"רמת הבטיחות הפאסיבית מצויינת, עם שש כריות אוויר ובקרת יציבות, וציון בטיחות מהטובים בקטגוריה על-פי ה-Euro NCAP."

"מדובר בסכך הכל בחבילת אבזור טובה מאוד למחיר"

"האורלנדו הוא המוצר הטוב ביותר שיצא משערי GM-דרום קוריאה"

"מציע את המיטב שיש ליצרנית להציע"

"בהחלט מומלץ למי שמחפש רכב 7 מושבים זול יחסית"

מאקו 23.3.14

http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-4f1ecc7d6f1d441006.htm

" המפרט הסטנדרטי הזה יביא בוודאי צרכנים שעד כה לא התקרבו לאורלנדו"

" ונוצר הרושם הנכון בזכות הפנים השברולטיים במראה האמריקאי עם סבכה גדולה ופגוש המשדר קרביות"

" הקונסולה המרכזית מתחילה גבוה עם מסך גדול צבעוני ומרשים ויורדת נמוך אל בין המושבים הקדמיים כמו מגדל רב קומות, כשבמרכז חוצה קו מעוקל אלגנטי בגימור שחור "פיאנו" לכל רוחב חלקו הקדמי של תא הנוסעים. התוצאה בסך הכל נאה, פרקטית ונעימה לשימוש."

" המראה הוא שגרתי למדי אך בהחלט נעים לשהיה בעיקר בזכות מושבים מאוד נוחים שמספקים תמיכה נאותה וגם בזכות מחשבה לעומק על ההיבט הפרקטי, הווה אומר למשל המון תאי אחסון (כולל אחד גדול ויעיל מאחורי קונסולת השליטה על המדיה), שקעי כוח רבים, מחזיקי כוסות ועוד."

" לחוויית השהיה החיובית באורלנדו תורמת גם רשימת האבזור הארוכה של רכב המבחן ברמת הפאר הגבוהה המכונה LT שמעבר לסטנדרט (הטוב למדי כשלעצמו)"

" כשמקפלים את שורת המושבים השלישית לרצפת הרכב מרווח המטען גדל באופן קיצוני ומציע נפח אדיר של 739 ליטרים. אם תרצו להוביל דירת סטודנטים תוכלו לקפל של הספסל האמצעי ולקבל ועוד נפח הטענה לסך כולל של 1,594 ליטרים. חשוב לציין שכל קיפולי המושבים למיניהם (והחזרתם) מתבצעים בקלות ובמהירות מפתיעה במשיכות קלות וללא כל מאמץ."

" תחילת הנסיעה בהחלט מעניקה רושם חיובי עם זריזות עירונית מפתיעה. זה אמנם לא מנוע דיזל עתיר מומנט, אך הגיר הפלנטרי בעל ששת ההילוכים מכויל היטב ומסייע למנוע הקטן לשמור על קצב."

" בכל שימוש יומיומי סטנדרטי המנוע הזה מספק דחף סביר ביחס לגוף הגדול שהוא נושא עליו"

" אמרנו נוחות? ובכן, בהחלט יש ממנה ברוב תנאי הדרך"

" הנקודות החיוביות בולטות יותר ולזכותו מרווח פנים ראוי, קבינה פרקטית ברמת ביצוע גבוהה, מערכת הנעה מספקת ונעימה ואפילו קצת פוזה אמריקאית בניחוח קרוסאובר למי שאוהב את זה (כמעט כולם)."

" האלמנט שבאמת הופך את האורלנדו לחבילה טובה הוא תג המחיר העומד על 157 אלף שקלים ונכון להיום זהו כמעט המיניוואן הזול ביותר בשוק (שני בתג המחיר, הנמוך רק "בהשוואה לוורסו של טויוטה הצפוף בהרבה). אמנם בגרסת הבסיס נרשמים כמה פאולים במישור האבזור אבל מי שמוגבל בתקציב בהחלט יוכל לחיות עם זה וכדי לקבל את הרמה המפנקת יותר המכונה LT (שנבחנה פה) יש להוסיף רק 5,000 שקלים וגם במחיר זה האורלנדו הוא עדיין אחד המיניוואנים הזולים בשוק. אם כן, המחיר בהחלט יוצר פה חבילה טובה עם תמורה נאה. ברמת מחירים זו ועם החסרונות שבכל זאת שנרשמו בדרך, אפילו אנחנו יכולים לחיות בשלום"

לוגו חברת פיתוח איידב